روح‌الله نجابت از جابجایی عجیب و عجولانه مدیرکل آموزش و پرورش توسط استاندار فارس ابراز تاسف کرد و گفت: دغدغه مقام ارشد استان باید در شرایط فعلی کنترل ویروس کرونا باشد و این موضوع را در اولویت قرار دهد، نه اینکه از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و مدیران را جابجا کند.
کد خبر: ۸۲۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 03 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:روح‌الله نجابت  از جابجایی عجیب و عجولانه مدیرکل آموزش و پرورش توسط استاندار فارس ابراز تاسف کرد و گفت: دغدغه مقام ارشد استان باید در شرایط فعلی کنترل ویروس کرونا باشد و این موضوع را در اولویت قرار دهد، نه اینکه از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و مدیران را جابجا کند.
وی که اعتقاد دارد برخی از اقدامات مقام ارشد فارس سیاست‌زده، غیرحرفه‌ای، شتاب زده و غیراخلاقی است، افزود: با این حال وظیفه نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم نیست که در چنین اموری دخالت کنند؛ چرا که مسئولیت سنگین‌تری در امور کشور و استان دارند.
نجابت در عین حال گفت: چنین اقدامات غیر حرفه ای و دور از شان، از نگاه نمایندگان مردم دور نمی‌ماند.
وی با اشاره به اینکه جدا از جامعه فرهنگی، مردم نیز از این تصمیمات متضرر خواهند شد، اضافه کرد: اگر نمایندگان مجلس بخواهند در تصمیمات مدیران دخالت کنند نظارت بر عملکرد مسئولان را از دست خواهند داد، به همین دلیل می کوشیم چنین تفکری را تغییر دهیم تا در صورت مشاهده ضعف عملکرد مسئولان، بتوانیم انتقاد کنیم.
نجابت با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فقط می‌تواند در هنگام تصمیم گیری و عزل و انتصاب ها به عنوان مشاور، نظرات خود را ارائه دهد، گفت: نمایندگان نباید نظر خود را در انتصاب ها تحمیل کنند؛ چرا که چنین اقداماتی به جامعه آسیب می رساند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار